W czwartek 29 maja o godzinie 14:00 zapraszamy na webinar informacyjny dotyczący tegorocznej edycji konkursu #MazowieckaAktywacja. Webinar będzie tłumaczony na Polski Język Migowy.

Chcesz złożyć wniosek do programu Mazowiecka Aktywacja, ale nie wiesz od czego zacząć? A może masz pytania dotyczące zasad naboru lub samego formularza?
Podczas webinaru koordynatorka programu krok po kroku wyjaśni:
– kto może się zgłosić,
– na jakie działania można dostać środki,
– jak wypełnić formularz zgłoszeniowy,
– jakie są kryteria naboru i jak będzie wyglądać ocena,
– na co zwrócić uwagę przy składaniu wniosku.
Będzie też czas na Wasze pytania – chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości!
Webinar będzie streamowany na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1064469142201580/?acontext=%7B%22event_action_history%22%3A[]%7D
Nie ma konieczności zapisywania się. Nagranie będzie również dostępne do odtworzenia po zakończeniu wydarzenia.
Pamiętajcie, że na Wasze wnioski czekamy do 23 czerwca.
Zadanie publiczne finansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.